torsdag 25 juni 2009

Svetta inte ner kläderna

Efter nästan två veckors dansande så är jag nu sjukt trött! Så det blir till att gå och lägga sig snart. I morgon är det uppvisning och sista dagen :( det är jättesorligt. Men det kommer bli ett jätteroligt avslut och min favorit tjej och favortit kille, Sarah och Lukas, kommer och kollar på mig och då blir man ju extra peppad :)
Nu hänger alla svettiga danskläder som man repat med idag på luftning vid mitt fönster. Så det var dagens i lands problem: svetta inte ner scenkläderna för mkt! :P haha

Gillar inte den här filmen egentligen för jag säger bara grejer till mig själv som men sträck på foten pucko när jag kollar på den men jag har verkligen blivit kär i balett och det är svårt att beskriva den där känslan som gör balett så härlig men det här visar lite iaf pga Julias pianospel :) det är coolt att dansa till live plingplong varje dag :D

Inga kommentarer: