torsdag 9 juli 2009

Bytte ut festen mot morgonrocken och smörsång :)

Jag är så glad för att jag sitter hemma och myser i min morgonrock, äter lite kvällsmackor och pratar lite med Ciffa på msn nu innan jag ska gå och lägga mig. Istället för att vara på fest som Sarah och några skolkamrater är på nu. Trevligt att träffa dom men "Jag åker hem och sover istället" sa jag och jag har verkligen insett hur mycket roligare jag tycker att det är att göra andra saker :) Sen har jag ju alltid varit en hemmatjej and I like it xD :P

Nu ska jag strax gå och lägga mig för att vara pigg till i morgon då ska jag ut till Dalarö och träffa Sara som jag tidigare nämnt. Ska bli skitmysigt att få komma tillbaka hem på landet och smaska på Saras smoothies som hon alltid gör den där hälsotjejen :P Dessutom fyller hon 19 på söndag så undrar om man får nån tårta till frukost^^ haha

Min nattsång för kvällen. Vissa kanske tror jag driver nu men jag älskar fan den här låten :D Och det är som jag och min kille sa här om dan "Det är boybands som är grejen lixom" :D haha

Inga kommentarer: