torsdag 9 juli 2009

Tills det blir så tjejigt så det skummar över

Är helt öm i mitt öra nu efter nästan 2 timmars kacklande i telefon med Sara ute på Dalarö. Vi ska ta en helg like old times då vi åkte moppe till macken och köppte varsitt paket sittingbull glass som vi åt tills vi började må illa :P
Efter allt tjejsnack nu så har jag haft en dundertjejig dag. Började med att åka till mammas jobb och vara där lite, käka lunch. På vägen hem stannade jag för att köpa underkläder vilket jag var i stort behov av så det gick en stor peng åt det (a) oops. Väl hemma sen så prövar jag en ansiktsmask innan jag lägger mig i ett äckligt varmt bubbelbad med så mycket skum att det nästan blev översvämning i badrummet :P höhö.


Hej så länge från mig

1 kommentar:

Sara sa...

Hahah det var kul att snacka och våra munnar kommer gå i ett nu i helgen!! :D