söndag 10 maj 2009

Från gottis middag till dansanmälan

Hejsan! Igår bar det av till Sarahs balkong där vi och Anna satt och käkade gottis middag och hade det trevligt. Senare under kvällen så drog vi till en fest i Tullinge där man träffade på lite bekanta ansikten så det var nice. Var dock inte där så himla länge. Jag och Lukas (som också var där) drog hem istället och käka macka med kalkon på :) mumma.
Sen idag då så har det varit chill...typ stört konstigt väder. Åt faktiskt den nya glassen på donken med maräng i, vilket var galet gott!
Mot kvällen blev det lite tv inspelning för min och Sarahs del. Kolla kl 22 på 9an snacka om nyheter så kanske du ser mig i publiken där.
Avslutade dagen här precis med att anmäla mig till somarlovsdans på balettakademin som jag gick på förra sommaren och sommaren innan dess, med 3 lektioner om dagen i två veckor. Det blev lite som ett dansläger :) Och nu så finns det för min ålder också, fett härligt :) Hoppas att man kommer med nu bara!

Se ya to morrooo :D tjuu

Inga kommentarer: