torsdag 7 maj 2009

Lite komiskt nu i efterhand

Jaha då har man varit på bio igår då :) såg 17 again typ alla ser den som värsta tönt filmen bara för att HSM Zac Efron men jag tyckte att den verkade bra. Jag fullkomligt älskade den, en av dom bästa filmerna jag sett på riktigt länge faktiskt så den rekomenderar jag starkt!
Så det var en väldigt trevlig kväll...förutom att ja spillde jordnötsås över mina byxor och min vita tröja så det såg ut som att nån hade spytt på mig och att jag välte ut min låda med snacks på bion sen. Haha a men det var lite komiskt så nu i efterhand så kan ja skratta lite åt det :)

Nu så har jag precis insett att jag proppat i mig en godispåse och en päronmer denna kväll...men awesome Frida det va ju hälsosamt :P Nä men asså man blir faktiskt så himla sockersugen när man håller på och pluggar faktistk. Har varit så flitig med pluggandet idag tycker ja så det är jag värd :P

Men nu så har ju tiden verkligen runnit iväg det är ju läggdags snart. God natt


HAHA varför ens lägga upp den här bilden :P zzz

Inga kommentarer: