lördag 16 maj 2009

Langar låtar, messar och ska slänga mig i soffan denna kväll

Igår så hamnade jag och Sarah hemma hos henne framför datorn (nördigt I know), men vi höll faktiskt på med en present till Malin som fyller 18. Kan dock inte säga vad eftersom det är hemlis :P

Idag så solade vi i flera timmar så nu har man faktiskt lite färg :) ...kanske för att man var så blek innan :P höhö.

Nu så sitter jag hemma och langar lite låtar till Sarah, messar med min tokiga pojkvän och precis snackat med Nora som ska vara min modell till färg, form och stil provet på måndag som har fullt upp i morgon så det är lite smått panik eftersom jag vill se vår utvalda klänning på innan provet. Men det fixar sig :)
Ska joina pappa sen också som sitter bänkad framför tvn och väntar på eurovision song contest :P haha jooo men man måste ju kolla lixom ;)

Inga kommentarer: