onsdag 1 april 2009

Äntligen

Det blev en rätt trevlig onsdag trots allt och har faktiskt gjort nödvändiga saker efterskolan, vilket typ aldrig händer. Solen lös ju upp hela rummet och allt dam också för den delen så jag fick mitt städryck som jag får varanan månad kanske och började städa som ett jävla arsle som jag skulle sagt om det var helg :P Mm jag var klar kl 20.00 efter ganska många timmar :P men det var inte rent någonstans så :P hahah.
Sen har jag skrivit rent frågor till frisöryrketsutveckling och lite sånt. Nu ÄNTLIGEN ska jag ta mig en skön dusch och äta nått så man är mätt i magen innan man ska sova.

Har nån blivit lurad idag föresten det är ju 1 april :) ? Det har inte jag faktiskt men tänkte lura min kille så stenhårt ikväll asså, hahah :P hoppas man lyckas men har fortfarande inte kommit på nått bra jag ska luras med hm...^^

1 kommentar:

Anonym sa...

din blogg är cool :) skulle vara kul med fler bilder på dig och kanske din kille