tisdag 14 april 2009

Mina trevliga små tankar denna tisdag

Sitter på min praktik denna dag och det är riktigt trevligt faktiskt. Även om det kan vara ganska segt här många gånger så är det faktiskt ett bra ställe känner man :P Särskillt när jag inte varit här på så himla länge nu så äre nice :) Köppte en pasta sallad påvägen hit (a jag var på söder en sväng i morse^^) med fetaost och soltorkade tomater, asså, GOTT!

Haha, satt precis och lyssnade på en tant som babblade som satan, hon var fett rolig. Berättade när hon skulle köpa en tröja på Vila då hon möter en solbränd vältränad ung kille som hon säger till "Men gud vilken sexig kropp du har" Dom blev som bästa kompisar dom där två sen varje gång hon kom tillbaka dit :P haha är det sådär man ska göra eller när man går och shoppar för att få lite service och bli lite extra trevligt bemött :P Men nää kanske blir liiite fel om ja ba "Men gud va snygg du är" till den där blonda killen som jag, Sarah och Marlene "spanade in" på Teknikmagasinet i Huddinge centrum :p HAHA jag som aldrig ens går in där vad tjänar jag på det :P Sen kanske det blir lite fel signaler lixom, särskillt när man inte är singel så haha :P

Men man ska komma ihåg att vara trevlig när man går och handlar så blir man trevligt bemött tillbaka :) Och ni som är singlar flörta sönder söta killar/tjejer i butiker det är jätteroligt! Vem vet man kanske får napp^^
När jag jobbade på donken så vare lite telefonnummers förfrågningar faktiskt...okej det kanske var mest på skoj men endå det är kul!

A nu sitter jag bara och babblar strunt så nu ska jag återgå till frisörandet här ....känns som att ja måste hem och plugga och göra lite nytta fan sitta här resten av dagen är ju mest tisfördriv egentligen. Nejmen ge dig nu Frida sluta skriiiv för fan

Hörs senarerå pöss

1 kommentar:

SazDarling sa...

Hehe det där kommer jag ihåg ;)