måndag 27 april 2009

Tänk om man kan bli värsta match makern

Oj nu var det en vecka sen jag bloggade senast ju, de e ju skandal :P Inte för att jag tror att det är nån direkt som läser den här men endå :P

Min helg var en av dom riktigt härligaste på länge faktiskt med roliga saker hela tiden :) Fredag eftermidddags häng med Vickan i stan, mm passade på att shoppa mig lite nytt^^ Drog sedan hem till förkylda Sarah och chilla framför tvn. Sen var det åka hem och sova för att sedan vara pigg inför en ny dag :)

Lukas kom förbi med sin vän Fabbe som jag klippte, haha han fick sitta på min pall med rosa fluff på, det är lyx hehe, det såg lite skoj ut :P Men det blev bra och sen så blev det en tur till stan med Lukas som jag vet inte hur många gånger under hela dagen sa "Vad fint väder det är", hela tiden asså jösses ;P men det var ju fint väder så...

Iallafall efter att man slösat upp nästan hundra spänn på en latte och en liten kaka (helt galet) så åkte vi till Lukas vän Fredrik där min Nora var (ojoj asså kul om det är nått på gång där..mm.. får se^^ hihi) och så käkade vi middag och hade ruskigt roligt :D Jag kan avslöja att det är ju jag och Lukas som ligger bakom det hela med Fredrik och Nora det var vi som fixade deras nummer åt varandra^^ Haha, tänk om man kan bli värsta match makern :O

Söndagmorgon så skulle jag fixa lite vofflor åt mig och Lukas. Mmmm vad bra det gick, typ åt helvete så mannen fick rycka in, suck men det blev ganska ätbart tillslut iallfall så det var ju bra.

Sen så fick man ju höra om en viss fotbollsmatch^^ (mm Gårde vi tjejer pratar du vet) Hakade på Sarah och åkte och kollade på Gårdes fotbollsmatch. Köpte en stor förpackning med juce och grejer haha, fett picknick taggad typ :P

Så det var en trevlig helg det minst sagt :) Hoppas att det blir fler såna

...Jag vet faktiskt inte riktigt vad Lukas och Nora försöker göra med Fredrik här, haha men jag är alltid redo med kameran iallafall hehe :)

Jag och Sarah på vift :P man kände ju sig fett cool "mariatorget posa yää" woohoo vi har aldrig varit på söder förut såg vi ut som haha men det är kul att tönta sig med kameran^^

Inga kommentarer: