fredag 10 april 2009

Kan man inte spola fram några timmar

Så seg dag det hade jag inte räknat med men det är ju långfredag så det är ju inte så konstigt. Men jag vet att det kommer bli en lyckad kväll iaf. Synd bara att man inte kan spola fram några timmar.
Sarah ska ha en trevlig hemma krök kväll, chill med några få speciellt inbjudna riktigt sköna typer :D A jag är ju given gäst då^^ (höhö lite skryt vare där eller)
Det kommer att bli sjuk roligt. Ska tills dess fundera ut vad jag ska ha på mig...som jag alltid gör såhär för att fördriva tiden :P Ladda kameran ska ta massa nice pics ikväll såklart :)


Eftersom man inte alltid har pengar att lägga på nya kläder hela tiden så har jag börjat rota lääängts in i garderoben och insett att man har fan lite gamla fina grejer som ofta ens e knappt använt så varför inte ta fram dom igen :)

Haha vad roligt det såg ut på bilden hur taklampan lyser i brillorna. Akta mig jag är en fluuga :D

Inga kommentarer: