måndag 20 april 2009

Som om inte du också googlar på dig själv

Heej. Sitter hemma och är sjuk. Gör inget speciellt. Satt och kollade på den sjukt söta filmen "Att göra en pudel", den var asa längesen jag såg och den var ju bättre än vad jag mindes den.

Men en annan grej, ska ju dansa i min skola sen den 20 maj och när jag satt och googlade på mig själv (vadå som om inte du också googlar på dig själv ibland) och hittade en liten intervju som var ifrån en sida som dom som anordnar talangjakten/konserten (eller vad dom nu påstår att det är) har.

Lite kul, men av tidigare "erfarenhet" vet man att dom ändrar och fixar alltid i intervjuer, det blir inte exakt som man sagt alltid men endå :)
http://apm30.weebly.com/index.html

Frida Kantorp- Dans

Hur tycker du att det gick?
- Jo det gick bra, fast golvet var ganska halt.

Har du hållt på med dans länge?
- Jag har gått på dans i fem år, och dansar show/jazz

Brukar du uppträda mycket?
- Med dansen uppträder vi varje vår. Dessutom brukar jag vara med på lite ”smågig” på sommaren

Gör du egna koreografier?
- Ja det gör jag. Den här koreografin gjorde jag för ca ett år sedan. Det är kul, och dessutom är det kul att få tillfälle att dansa själv, även om det är super å dansa i grupp också. Bra att skolan fixar sånt här!

När jag uppträdde med min första koreografi av två, varför väljer man låter Umbrella för bara för att man vill ha med ett paraply i koreografin, singing in the rain, vad som helst men den där umbrella tar ju knäcken på en!

Inga kommentarer: