lördag 18 april 2009

Dansuppvsing lördag

Tjo vaknade sjuk denna morgon och drog iväg direkt till scenen för rep innan showen började. Man var så taggad så förkylningen och blåmärkerna fanns inte under några timmar :) Haha det var så himla roligt och det gick awesome på alla danser. I publiken hade jag mamma, syster, Nora och Lukas med vän :) Fick blommor och choklad och tidning ;) haha.
Så verkligen bra sista uppvisning och den här kvällen har jag inte varit så pigg om jag säger så man känner sig sönder precis överallt :P men det är bara att gå och lägga sig tidigt så man kan köra gärnet i morgon. Om det nu går att sova, storasyster har nämligen avskedskväll eftersom hon ska till Israel i tre månader. Så det står cigg och öl här ute på balkongen, sitter och överväger om man orkar vara social och gå ut till vardagsrummet eller sitta kvar här med min paprika och dipp som Nora (som var här en stund nyss och snackade killar^^) tyckte att jag skulle köpa :P

Svett, svett, svett i morgon gäller det, verkligen sista föreställningen :(

Inga kommentarer: