söndag 18 januari 2009

Dom där snabbkassorna på konsum

Igår kväll var det lördag, härligt! Jag åkte till ett av stammis haken, Huddinge Konsum för att kirra lite chips och fanta till girlsen Sarah, Malin och Jennifer. När jag handlar så tar jag bara första varan som ligger längs fram. Men Sarah vill alltid ta en av dom som ligger längre in så eftersom Sarah skulle äta chipsen så tog jag en av påsarna som låg längre in. Haha! ;P
Innan jag går vidare så måste jag ju bara komentera Konsums mest interligens befriade idé någonsin nämligen snabbkassorna. På kvällen är dom vanliga kassorna stängda så personalen kan stå och kolla på när dom stackars snille kunderna ska försöka förstå hur man ska slå in sina varor själv. Orka, det är ju minst lika lång kö till dom där kassorna. Ja jösses.

Men efter att vi käkat chips och kollat på Körslaget och Nyheterna (!) drog vi till Eric där det va lite chill. Jag tuggade dessutom lite tuggummi :D mitt första på snart tre år, ja vet det är lite sjukt :P

Sen så är det ju så att jag och Sarah går överallt när man inte kan åka med bussen. Så oavsett hur kallt det är så kämpar vi fotgängare. Min bästa replik då "Jag är kissnödig som ett jävla arsle" :P jaaa så kan man ju också uttrycka sig xD

Eftersom vi glömde bort att använda våra hemmagjorda party hattar på nyår så passade vi på att prova dom nu istället :P haha

1 kommentar:

frökensandell sa...

Hahah fan vad malin ser trelvig ut på den där bilden! gillar oxå Jennifers komentar just när fotot skulle knäppas "a jag gör iaf något roligt med hatten jag" och satte den på näsan. Där fick bruden till de asså! ;)