fredag 2 januari 2009

Shlagernörd

Hellööö! Shlagernörden här som är uppe i varv och laddar inför Melodifestivalen som startar 7 februari med bla Marie Serneholt och Alcazar som startfällt. Spännande.
Har suttit och "pluggat" Melodifestival historia, det är ju alltid bra att uppdatera sig.
Känner annars att jag lyckats rätt bra att få in stämmningen i rummet har glitter runt min stora spegel med en pall iklädd rosa fluff nedanför. Och så hänger party kläderna och alla hundratals smycken bredvid. Är liksom redo för finalen redan nu, haha.
Sen gäller det bara att klättra uppför stegen. Haha. Citerar mig själv i tidningen Starlet 2007 "Om tio år stylar jag kändisarna för Melodifestivalen"
Roligt att jag fortfarande säger samma sak, fast nu börjar dom där tio åren bli mindre än tio år :P

När jag och min lite schalgertokiga Vickan hade schlagerkväll då vi klädde ut oss och grejer så gjorde jag en uppsättning på henne som jag nu i efterhand skulle klassa lite som en ballad frisyr eller nått haha :P

Inga kommentarer: