tisdag 20 januari 2009

Jag har ingen fritid just nu

Frisörtävlingen är om en vecka nu och det är skönt att man har det här drivet och lågan i sig som omvandlar all denna press och stress till något roligt. Men efter mina 9 timmars streckarbete i skolan så sa jag tillslut "den här dockan kommer att bli min död" Haha. Dam dockan som ska klippas under tävlingen har bråkat med mig enda sen jag fick den. Man måste färga in sina dockor i olika färger och det är många timmars arbete, många steg. Särskillt för mig eftersom att idag såg det ut som att någon hade spytt ner min docka, istället för färgat den.


Men när jag fotade min andra docka som nu är infärgad och klar och dessutom fönad i den form som den sedan ska vara så kunde man ju inte bli annat än lite stolt över sitt arbete. :)
Det känns som att jag är värd att få skryta lite över den här nu, haha:



Denna herre kommer att vara med i tävlingsgrenen för formföning. Jag har klippt, färgat svart, blekt på vissa partier, färgat vissa partier blått och vissa gröna :)
Den kommer naturligvis vara mer nogrann fönad sen på tävlingen :)

Jaa som ni märker har inte jag någon fritid just nu ;P haha

Inga kommentarer: