måndag 26 januari 2009

På lunchen

Shit vad tråkig jag har varit idag. Typ skittrött höll på att somna på Marlene på rasten, fett social man kan va då :P
Men på lunchen garvade man som fan däremot :D Haha. Det är alltid sådär snuskigt mycket folk i matsalen på måndagar för det är då alla har lunch samtidigt :P Och vi hade placerat oss så bra i den gången där alla passerar så det var tre killar som passade på att busa lite med Sarah när dom gick förbi, dom vågar ju inte ge sig på mig hahah ;) ....eller så var det så att jag inte satt med ryggen mot dom...men jag tycker bättre om det första alternativet.

Den första ruffsade till Sarahs hår när han gick förbi, den andra slog henne med en halsduk och den tredje skrämde henne :P Haha det såg riktigt roligt ut faktiskt. Sen gjorde jag tydligen en oerhört rolig min när Malle snacka nått om korv som Sarah roade sig av. Alltid roligt att man kan glädja någon :P

Inga kommentarer: