lördag 10 januari 2009

Fjortis varning

Verkligen trött är jag nu. Det var en lite jobbig men även rolig fredag i skolan med My då jag stod och tränade inför frisör tävlingen hela dagen. Har nu bestämt att herrdockan ska vara grön och blå. Hoppas bara inte att min tävlings kollega Oskar (som också tävlar för 2orna) har samma idé. Vi hade tänkt lite lika överlag om föningen nämligen. Haha, men min kommer ju bli finare såklart ;P

Fredag kväll var planerad i ett stilla lugn framför tvn. Men när vännerna skulle iväg på en trevlig fest så kunde man ju inte motstå att följa med.
Så en timma senare står jag på Konsum och sminkar mig med Sarah brevid som häller volympulver i håret. Haha kalla det fjortisvarning... men det var lite roligt :P För att inte tala om vilken backe vi gick uppför i Stuvsta då jag måste citera kära Sarah "Jävla sagan om ringen landskap de här asså backen är ju så brant så att den nästan går åt andra hållet fan"
Medan vi kämpade oss upp där med 4 garvande ansikten ovanför så blev man ju galet svettig, som om jag inte svettas nog i vanliga fall hahaha. Aldrig är man nöjd med temperaturen alltså. Kolla bara in klippet här tex. :D Konsumfilmen:

"Men gu va varm de va här inne du" :P

Inga kommentarer: