tisdag 27 januari 2009

Tävling i morgon!

Nu gäller det! :D I morgon ska jag tävla i formföning och klippning för Sjödalsgymnasiet och hoppas ju naturligtvis att jag vinner så jag får representera Stockholm.
Det har varit otroligt mycket slit med mina dockor men nu är dom helt förberedda inför tävlingen. Man känner sig riktigt nöjd efter alla dessa timmar så nu kommer det nog att gå bra. Jag är ganska självsäker dessutom så ;P

Idag har jag sminkat den docka som jag ska klippa och jag blev så otroligt nöjd! Skönt för jag blir aldrig nöjd med nått sånt här som jag gör :P

Önska mig lycka till :)

Den här sminkningen är något av det roligaste jag gjort i skolan. Älskar att få göra precis som jag vill och diggar verkligen den här drag queen inspirationen jag hade :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till för sjutton! :D